Thursday 23 June 2011

Team Building : THERAPY hati

Assalamualaikkum...
i have a lot of things to write yuyi...so much..becoz i think im really miss yuyidy...
sorry..lame xupdated @ ayuyidiary...
noe,im at home...so bolehlar aku mengupdated kat blog ni...
first of all nak updated last week schedule dulu...
last friday,aku kne g team building...hushh..penat giler...
TEAM BUILDING = bagi BIG IMPACT lol.
alhamdulilah,segalanya berjalan lancar ,kesihatan pon still stabil lagi...
kadang-kadang biler kiter bz,biler kiter sibokkan diri sedikit banyak dpt membantu kita kurang dari sentiasa dan terus bersedih..bukan senang nak melupakan dan aku tidak mungkin akan lupakan aper yang terjadi..
A lot of new things aku belajar dekat sana, kadang2 sampai tidak terfikir langsung kena buat benda tuh..hehe
but it can be my new experience..




GETAH

tyme aku pegang and perah getah yang bau nyer tak payah citer lar..sumpah busuk..2 hari cuci tangan tetap melekat bau die..aku rase cam tak percaye pon ader dapat pegang getah tuh..selalu dapat tengok pokok getah dari jauh jer..actually bukan nak citer pasal getah..actually ada VISI n MISI dye jugak..the moral story is GETAH itu busuk tapi MULUT MANUSIA lagi busuk, as human sebusuk mane mulut orang bercakap tentang kita jangan mudah mengalah and sentiasa lar bersabar ..dats great words from my faci-TQ.

Second,
SPIDER WEB
membina semangat kerjasama setiap individu . the moral is we need corporate to gain success either business,study,leadership and friendship... :))

Third,
EXPLORACE
saat di mana semua orang mcm x mandi n kotor habis..
seronok becoz dpt kenal dengan penduduk setempat..SOTONG BALDI hampir nyaris nak buat aku jatuh..
tyme ni sume orang dah penuh dengan lumpur..nasiblar..hehe
sume checkpoint lepas except last checkpoint..ingat lagi tyme tuh sume sedey giler becoz first tyme kena denda..yang paling sedeh sume kena denda cuci muka dengan air parit tuh..ya allah..papepown sume tuh pengalaman baru kawan2..terima jer lar n simpan and abadikan kenangan team kiter tuh.. :)

banyak lagi nak citer,btw aku rase cukup lar for entry kali ini..dah tak larat pulak..heethanx to god becoz still bagi peluang...thanx to my frens esp MAYRA .my new frens,my frens,faci,urusetia UiTM Melaka dan semua yang terlibat dalam menjayakan program ni..keep it as sweet memoir..-ary-
my cool team mate (an-nas)

.kawan.
with zul,arif and mayra :)
.yeahh.
.spider web.

sekian dari saya : ary :)

No comments:

Post a Comment