Sunday, 30 October 2011

TOK and AKI :)

Salam.niat hanya sekadar untuk berkongsi bersame.semua orang pasti pernah ader nenek and aki,begitu juga dengan diriku.aku begitu menyayangi dyeorang.semenjak aku belajar di melka aku tahu keadaan tok and aki ku tidak lah berape sihat,biaselah orang tua..macam2 sakit..Memang dari dulu lagi, aku berhajat untuk menjage kedua nenek dan aki ku.
 alhamdulilah dengan izinnya aku dapat menjage dyeorg berdua.Hajat ku kesampaian selepas aku pulang belajar dari melaka . selepas sehari pulang besok aku terus pulang ke kampung.hehe.excited nak dok kampung.kalau nak cerite menjage orang tua , memang macam2 ragamnyer.tapi bile ingat balik ader manis dye jugak.kadang2 duduk bertiga memang kelakar ,rase macam jadi anak bongsu pon ader hehe..
thanx tok aki becoz terime along and banyak ceriter benda2 yang along sendiri tak terpikir pon.thanx jugak sebb tok and aki boleh hilangkan rase kesedihan along serba sedikit.along sentiase ingat and akan ingat.tok janganlah cakap pasal pergi sebab along sendiri belum sedia nak mengahadapinya.and along sentiasa doakan semoga kesihatan tok and aki sentiase bertambah baik. tiade ape yang lebih baik selagi kite memiliki keluarga dan kedua orang tua.hargailah mereka selagi ade.ini hanya sekadar luahan hati saye.maaf.ilysm!

antare pic kesayangan :)


 
budak aka jiran tok,aku,tok :)





from me, ary :)

6 comments:

  1. amboi..lawo pic..kim salam kat anisa tue... =)

    ReplyDelete
  2. heee..bese2 jer.anisa xder dye pg kl tok ckp hari nih baru balik..beres mung ;)

    ReplyDelete
  3. yeke??..owhh okay..kim slm kat tok eh

    ReplyDelete
  4. btol ckp sasha,comel yg last tu..;p

    ReplyDelete